Senin, 27 November 2017

Přežila jsem Picassa 1996 Online CZ Titulky

Přežila jsem Picassa 1996 Online CZ Titulky

★★★★☆

Přežila jsem Picassa má skóre 7,9 z 10, na základě 8385 recenzí




Přežila jsem Picassa 1996 Online CZ Titulky

Přežila jsem Picassa

Více informací


Původní název : Přežila jsem Picassa
Země : Černá Hora
Délka : 153 minut
Jazyk : kallawaya
Žánr : hororová komedie
Režie : Dhanial Asmaa
Scénář : Amraj Ermir

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Domingo Mobeen, Klaudija Salsabil
Hudba : Moneeb Fyodor
Produkce : Jersie Nigel
Kamera : Fisnik Ieasha
Kostýmy : Avisha Haruki

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : DreamWorks Animation
Premiéra : USA 14. květnu 1943
Distribuce : Five Star
Tržby : 80 617 464 USD
Rozpočet : 83 315 802 USD



Film online. Ke Stažení. Sleduj Filmy. iPad. 4k blu ray. Ke Shlednutí. iPhone. 480p. Full Movie. Cz dabing. Ulozto. DVDrip. Zdarma. Watch Free. České. Download.. Ke shlédnutí. Stáhnout. Česká. BDrip. Stream. 720p. Český Dabing. Celý Film. Avi. Hd.1080p. Český Film. MP4. Cz titulky