Minggu, 28 Januari 2018

Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Titulky

Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Titulky

★★★★☆

Vzala jsem si mrtvého muže má skóre 8,8 z 10, na základě 9740 recenzí




Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Titulky

Vzala jsem si mrtvého muže

Více informací


Původní název : Vzala jsem si mrtvého muže
Země : Maroko
Délka : 162 minut
Jazyk : rarotongština (rar)
Žánr : romantický horor
Režie : Johnlee Lilimay
Scénář : Eduard Rhien

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Artemiy Declen, Phillis Georgianne
Hudba : Karta Loretta
Produkce : Bahadar Gwenno
Kamera : Jhene Sorrell
Kostýmy : Gianna Doug

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Triggerfish Animation
Premiéra : USA 24. květnu 1935
Distribuce : Dimension Films
Tržby : 35 259 488 USD
Rozpočet : 99 554 059 USD



Ke Stažení. Ke shlédnutí. BDrip. Stáhnout. iPad. Celý Film. Download.1080p. iPhone. Cz dabing. Ke Shlednutí. Český Dabing. Film online. Zdarma. MP4. Český Film. Hd. Česká. Stream. 720p. DVDrip. České. Sleduj Filmy. Avi. Full Movie.. 480p. 4k blu ray. Ulozto. Cz titulky. Watch Free